Prestaţiile slabe ale giuleştenilor au adus clubul într-o situaţie financiară critică. Conducerea vişinie se confruntă cu nemulţumirea partenerilor, care vor să se retragă
Până acum au plecat doi sponsori, însă există informaţii că şi alte companii nu vor să mai aibă brandul pe tricourile giuleştenilor sau în interiorul stadionului
Rezultatele proaste ale Rapidului din ultima vreme au făcut ca imaginea clubului să nu fie la fel de ofertantă pentru firmele care şi-au pus brandul pe echipamentul giuleştenilor sau în interiorul arenei din Giuleşti. Astfel, de la începutul campionatului, nu mai puţin de 300.000 de euro a pierdut George Copos din cauza acestei probleme, suma fiind echivalentă cu clauza pe care ar fi încasat-o Neluţu Sabău în cazul în care ar fi silit să părăsească Grantul. Chiar ultimul meci pe care l-a pierdut în campionat, derby-ul cu , a făcut ca un sponsor să-şi dorească să încheie colaborarea cu formaţia antrenată de Neluţu Sabău. Zilele trecute, respectiva companie a decis să plece de la echipă şi, automat, să-şi rezilieze contractul de publicitate estimat la aproximativ 150.000 de euro. Motivele insinuate de către aceasta se rezumă la locul neonorant în pe care îl ocupă Pancu şi compania, dar şi viitorul incert al formaţiei.
Prestaţiile slabe ale giuleştenilor au adus clubul într-o situaţie financiară critică. Conducerea vişinie se confruntă cu nemulţumirea partenerilor, care vor să se retragă
Până acum au plecat doi sponsori, însă există informaţii că şi alte companii nu vor să mai aibă brandul pe tricourile giuleştenilor sau în interiorul stadionului
Rezultatele proaste ale Rapidului din ultima vreme au făcut ca imaginea clubului să nu fie la fel de ofertantă pentru firmele care şi-au pus brandul pe echipamentul giuleştenilor sau în interiorul arenei din Giuleşti. Astfel, de