Noul Logan are un preţ de pornire în Franţa de 7.700 de euro, iar în România se estimează că va costa undeva la 7.000 de euro
Sandero şi Stepway sunt disponibile în ţara noastră începând de luni, 1 octombrie, iar noul Logan va fi lansat în România la finalul anului
Ieri, la opt ani de lansarea primei versiuni de Logan, Dacia a venit pe piaţă cu o versiune nouă. Cel mai vândut model al producătorului român, a apărut în faţa lumii întregi alături de "fraţii" săi mai mici: Sandero şi Stepway.
Dacia a făcut o adevărată Revoluţie în prima zi a Salonului Auto de la Paris 2012. Deşi nu a avut un stand pe măsura renumelui câştigat în ultimii ani, Dacia a reuşit să atragă din nou atenţia la un eveniment de anvengură mondială. Fix la ora 12:00, sute de ziarişti din întreaga lumea s-au îngesuit să vadă minunea. Iar Dacia nu a dezamăgit pe nimeni. Noile modele Logan, Sandero şi Stepway şi-au făcut o intrare de gală în lumina reflectoarelor şi a sutelor de blitzuri. Odată cu reînnoirea a trei dintre modelele sale de bază, Dacia îşi consolidează avansul în materie de achiziţie inteligentă şi continuă să se adapteze la cerinţele clienţilor. Atât Logan, cât şi Sandero şi Stepway păstrează din plin ADN-ul care a adus succesul constructorului de la Mioveni: preţuri mici, spaţiu interior generos şi fiabilitate dovedită. Cele trei modele vin cu un design complet nou, cu dotări aflate la îndemâna pasagerilor, cu două nuanţe noi de culori (bleu persan şi beige cendre) şi cu motoare noi.
Patru motoare noi
Dincolo de noutăţile de design interior şi exterior (despre care veţi găsi amănunte în ediţia de luni a ProSport), cele trei modele noi de la Dacia vin cu patru motoare interesante. Două pe benzină (TCe90 şi 1.2 16V 75 CP) şi două pe motorină (dCi de 75 CP şi 90 CP). Cunoscută fiind priceperea francezilor pentru diesel, Dac