În sfârşit, ziua cea mare a venit pentru Dacia! La opt ani de la lansarea Logan, ieri, la Salonul Auto de la Paris, a fost prezentat oficial urmaşul celei mai populare maşini din România. E vorba de noua generaţie de Loganuri şi, în afară de consacratul model, a fost arătat lumii şi urmaşul simpaticului Sandero, şi varianta sa, Stepway. În sfârşit, ziua cea mare a venit pentru Dacia! La opt ani de la lansarea Logan, ieri, la Salonul Auto de la Paris, a fost prezentat oficial urmaşul celei mai populare maşini din România. E vorba de noua generaţie de Loganuri şi, în afară de consacratul model, a fost arătat lumii şi urmaşul simpaticului Sandero, şi varianta sa, Stepway.
Imediat cum au fost dezvelite modelele noii generaţii ale Logan şi Sandero, ieri, la standul Dacia/ Renault din cadrul Salonului Auto de la Paris (Franţa), a urmat un val de aplauze. Nu mică ne-a fost mirarea să descoperim trei maşini noi-nouţe din toate punctele de vedere.
În primul rând, noul Logan şi Sandero/ Sandero Stepway sunt două modele cu atitudine şi o personalitate bine conturată. Contribuie designul părţii frontale, care împrumută din agresivitatea “fratelui” mai mare Duster, însă într-o manieră mai elegantă. Liniile sunt mult mai fluide, iar Loganul a scăpat, în sfârşit, de eticheta maşinii cu “fundul mare”. Partea din spate a fost regândită, iar stopurile mari şi haionul dotat cu un eleron mai aerodinamic şi pronunţat o transformă total.
La interior situaţia stă şi mai bine. Tapiţeria şi scaunele mai confortabile te fac să te simţi, în sfârşit, într-o maşină demnă de familia Renault. Vorbim de o calitate superioară vechii generaţii, iar acest lucru e valabil şi pentru materialele de pe bord. În centrul consolei am avut surpriza să descoperim un ecran tactil, de 7 inchi, pentru sistemul de navigaţie.
Maşina va dispune şi de un sistem de pilot automat, numai bun pentru r