Atrag atenţia, oferă acel strop de elganţă şi, conducându-le, te simţi unic. Maşinile de epocă sunt adevărate bijuterii, care par foarte de scumpe, dar care se vând la preţuri de necrezut.
Printre zecile de mii de autoturisme scoase la vânzare pe site-urile auto din România se strecoară şi aceste bijuterii pe patru roţi. Preţurile maşinilor de colecţie variază în funcţie de starea tehnică în care se află, anul construcţiei şi marcă.
CLICK pe fotogalerie pentru mai multe imagini cu bijuteriile pe patru roţi vândute în România!
Pe portaluri auto există autoturisme care datează încă din anii '40, dar care par adevărate ruine. Aceste „rable‟ sunt nişte diamante neşlefuite. Se vând cu câteva mii de euro, preţ care ar putea creşte enorm, chiar până la zeci de mii de euro.
Sunt ruginite, pline de praf, cu tapiţeriile rupte. Par odioase. Însă, dacă aceste maşini ar fi recondiţionate, s-ar transforma în bijuterii pe patru roţi.
CLICK pe fotogalerie pentru mai multe imagini cu maşinile de colecţie disponibile pe site-urile auto româneşti!
În această situaţie se află un model Mercedes Benz 190, fabricat în anul 1958, care se vinde pe unul dintre site-urile auto româneşti cu doar 3.000 de euro. În schimb, pe piaţa auto din străinătate, acelaşi model costă de patru ori mai mult, însă într-o stare excelentă. Maşina dispune de un motor de 1897 de centimetri cubi pe benzină, care dezvoltă 80 de cai putere.
Acelaşi lucru putem să spunem şi despre modelul Triumph Bantam Speedster, datat în anul 1940. Autoturismul costă pe site-urile româneşti 16.800 de euro, aflându-se într-o stare excelentă, însă în alte ţări, acesta se vinde cu preţ dublu. Chiar dacă nu este o maşină puternică, care ascunde sub capotă un motor de doar 1.000 de centimetri cubi şi doar 22 de cai putere, este o adevărată piesă de colecţie.
„Sunt diferenţe de