La opt ani de la lansarea primei maşini „by Renault”, Logan, Dacia a prezentat o nouă versiune a acestuia modificată substanţial. Noile Sandero şi Sandero Stepway au avut şi ele premiera mondială la Paris. Noul Logan va putea fi comandat spre sfârşitul acestui an, însă Sandero şi varianta sa mai „atletică”, Stepway au deja un preţ. Unul de bază deocamdată. Conform lui Carlos Tavares, vicepreşedinte Renault, hatchback-ul Sandero costă în varianta cea mai ascetă 6.990 de euro, iar Sandero Stepway are un preţ de 10.800 de euro. În premieră, noile modele Logan şi Sandero primesc motorul TCe 90, un motor turbo pe benzină cu trei cilindri de 898 cm3 (cilindree de 0,9 litri) şi lanţ de distribuţie. Acest motor de mică cilindree, supraalimentat, are un consum redus (5,3/100km) şi un nivel scăzut al emisiilor de CO2 (122 g/km). În ceea ce priveşte varianta Diesel, motorul 1.5 dCi este disponibil în versiunea 55 kW (75 CP) şi 66 kW (90 CP). El se dovedeşte a fi unul dintre cele mai economice din segment: 3,9 l/100 km, adică 103 g/km de CO2 în ciclu mixt. La opt ani de la lansarea primei maşini „by Renault”, Logan, Dacia a prezentat o nouă versiune a acestuia modificată substanţial. Noile Sandero şi Sandero Stepway au avut şi ele premiera mondială la Paris. Noul Logan va putea fi comandat spre sfârşitul acestui an, însă Sandero şi varianta sa mai „atletică”, Stepway au deja un preţ. Unul de bază deocamdată. Conform lui Carlos Tavares, vicepreşedinte Renault, hatchback-ul Sandero costă în varianta cea mai ascetă 6.990 de euro, iar Sandero Stepway are un preţ de 10.800 de euro. În premieră, noile modele Logan şi Sandero primesc motorul TCe 90, un motor turbo pe benzină cu trei cilindri de 898 cm3 (cilindree de 0,9 litri) şi lanţ de distribuţie. Acest motor de mică cilindree, supraalimentat, are un consum redus (5,3/100km) şi un nivel scăzut al emisiilor de CO2 (122 g/km). În ceea