Poate cea mai periculoasa cale de rulare a tramvaielor, totodata si cea mai uzata, este cu siguranta portiunea de sina ce duce spre Dancu. Infrastructura subreda poate conduce oricand la un eveniment neplacut in circulatia tramvaielor spre acea zona tranzitata de mii de persoane. Din aceste motive, municipalitatea va investi in reabilitarea liniei de tramvai ce duce spre Dancu pe o distanta de aproxiamtiv 3,5 kilometri. Proiectul, care are o valoare de 89,5 milioane lei, urmareste refacerea carosabilului, a trotuarelor, modernizarea iluminatului public si modernizarea podurilor de pe strazile Aurel Vlaicu si Ciurchi II. "Zona de interventie din municipiul Iasi este compusa din 1.415 metri linie cale tramvai si 3.421 metri strada, care asigura accesul spre institutiile care functioneaza în zona si spre locuintele riverane, dar si accesul spre strazile principale ale municipiului si drumurile judetene si nationale", mentioneaza Sebastian Buraga, purtatorul de cuvant al Primariei Iasi.
Pe langa acest proiect care are finantare europeana de peste 85 la suta, municipalitatea urmareste si proiectul "Modernizarea retelei de linii de tramvai în polul de crestere", care are ca obiectiv modernizarea a aproximativ 5 kilometri de linie dubla de tramvai in zonele bd. N. Iorga, bd. Primaverii, Calea Chisinaului, bd. Metalurgiei si str. Vasile Lupu. Aici ar urma sa fie refacut mobilierul urban si reamenajate spatiile verzi de pe platforma liniei de tramvai pe o suprafata de peste 15 mii metri patrati.
Poate cea mai periculoasa cale de rulare a tramvaielor, totodata si cea mai uzata, este cu siguranta portiunea de sina ce duce spre Dancu. Infrastructura subreda poate conduce oricand la un eveniment neplacut in circulatia tramvaielor spre acea zona tranzitata de mii de persoane. Din aceste motive, municipalitatea va investi in reabilitarea liniei de