Logan 2 și noua gamă Sandero (cu versiunea Stepway) au propulsat Dacia în zona de interes maxim la actuala ediție a Salonului auto de la Paris. Așa cum era însă normal, dincolo de povestea frumoasă, există și detalii mai puțin sexy, identificate de experții chestionați de EVZ. Dacia Sandero Stepway
Sursa: DACIA Dacia Logan 2
Sursa: DACIA Dacia Sandero
Sursa: DACIA
Lumea a primit, în general, cu entuziasm noile modele Dacia. Logan 2 și Sandero (inclusiv versiunea Stepway) au atras, parcă, mai mult ca niciodată atenția asupra producătorului low-cost de la Pitești controlat de Renault.
Așa cum era însă normal, dincolo de povestea frumoasă, există și detalii mai puțin sexy, identificate de experții chestionați de EVZ.
Adrian Drăgan, red-șef ”Auto Motor și Sport”, crede că ”Sandero e un model reușit, o mașină echilibrată. În cazul Loganui, Dacia n-a vrut să schimbe rețeta câștigătoare: multă mașină pentru bani puțini. Partea bună este că Dacia încă își vede lungul nasului. Oferă mașini de clasă B la prețuri de mașini de segment mini”.
Florin Popa, red-șef ”Top Gear” România, a remarcat că: ”pentru Logan s-a lucrat la exterior, cu scopul de a-l scoate putin din anomimat. Doar că e greu sa mai vorbim de originalitate în 2012. Mai ales la acest nivel de preț. E de apreciat ca i-au mai dat puțină personalitate. La interior a ramas o Dacia așa cum știam, deși s-a încercat rezolarea unor probleme.
Aproape la fel în cazul lui Sandero. O mașină aproape de nișă în Romania. N-o prea vezi pe stradă, dar nici nu putrezește în showroom-uri. Cât despre Stepway, nu înteleg de ce e cocoțată, dacă nu are și o tracțiune 4x4”.
Gabriel Dogaru, red-șef ”Autobis”, vine cu o părere mai îngăduitoare: ”Este o evoluție evidentă a modelelor produse de Dacia, atât din punct de vedere al designului, dar și al te