O campanie lansată în Marea Britanie, care vrea să îi facă pe oameni să conştientizeze importanţa lui Iisus Hristos, a stârnit o revoltă printre credincioşi, scrie Daily Mail.
Campania, realizată de site-ul churchads.net şi susţinută de Biserica din Marea Britanie, îl înfăţişează pe Iisus sub forma unei păpuşi numite "Godbaby" (Copilul Dumnezeu), alături de sloganul "Plânge, face pipi şi salvează lumea".
Un alt poster al campaniei prezintă un făt în burta mamei, văzut la ecografie. Analiza surprinde şi aureola pe care acesta o are deasupra capului. Mesajul acestui afiş este: "(Iisus) e pe drum".
Posterele, care au costat peste 125.000 de euro, vor fi afişate pe autobuze, pe panouri publicitare şi în ziare, începând de săptămâna viitoare.
Ideea campaniei este că "nu există Crăciun fără Hristos", iar scopul creatorilor este de a spune povestea nativităţii într-o manieră mai "modernă", mai scrie Daily Mail.
Membrii bisericii recunosc că această campanie este una controversată şi nu va fi pe placul tuturor, dar speră ca tânăra generaţie să înţeleagă mai bine istoria Crăciunului.
La rândul lor, reprezentanţii Churchads.net spun că vor să le reamintească oamenilor ce înseamnă cu adevărat Crăciunul: nu cadouri de sezon, ci apropierea de Hristos.
"Cred că este o blasfemie. Oare Dumnezeu vrea ca noi să-l transformăm în plastic? Nu cred", a declarat un comentator, pe un site dedicat creştinilor, în timp ce altcineva spune că păpuşa care îl înfăţişează pe Iisus este "prea lipicioasă şi albă".
O campanie lansată în Marea Britanie, care vrea să îi facă pe oameni să conştientizeze importanţa lui Iisus Hristos, a stârnit o revoltă printre credincioşi, scrie Daily Mail.
Campania, realizată de site-ul churchads.net şi susţinută de Biserica din Marea Britanie, îl înfăţişează pe Iisus sub forma unei păpuşi nu