Campania „Românii sunt deştepţi“, creată de MRM Worldwide pentru brandul Rom a câştigat cele mai multe trofee la Gala Internetics, care premiază cele mai reuşite campanii digitale. Alături de „Manager SRL“ le-a adus autorilor premiul „Agenţia Anului“.
Luni seara, esplanada Operei Naţionale din Bucureşti era plină. În locul doamnelor simandicoase şi a domnilor îmbrăcaţi în costum şi pregătiţi să vadă Traviata lui Verdi, treptele Operei şi foaierul erau pline de publicitari, frigidere de băuturi şi camere de filmat.
Amfitrionii serii au fost Răzvan şi Dani, cuplul matinal de la Antena 1. „Organizatorii n-au avut bani de Andi Moisescu şi ne-au chemat pe noi“, a fost gluma cu care cei doi şi-au început prezentarea. Dacă, în general, au stârnit râsete, cei doi au şi gafat de câteva ori. Dani Oţil a sărit două foi şi a citit câştigătorul unei categorii mai repede decât ar fi trebuit, iar unele glume au fost puţin deplasate.
Premiul „Agenţia Anului“ a fost câştigat de MRM Worldwide. Grupul a câştigat, în total, 10 premii, pentru campaniile „Românii sunt deştepţi”- ROM şi „Manager SRL” - Vodafone.
Pe lângă marii câştigători, pe scenă au mai urcat Draftfcb, GreenPixel, Hyperactive, Kubis Interactive, MRM Worldwide, McCann România, Propaganda, Publicis, Senior Interactive, The Geeks şi Webstyler.
Juriul a acordat, în total, 37 de trofee unor campanii online, pentru branduri precum: ROM, Vodafone, Fashion Days, Orange, Napolact, Timişoreana, Pegas, Dolce Sport, Muzeul Naţional Grigore Antipa, Baumax, Doncafé, Duraziv Odorless Paint, Istoria Comunismului, Mitsubishi Outlander, NIVEA şi URSUS.
Cele mai multe premii au fost câştigate de către brandul ROM pentru “Românii sunt deştepţi”, campanie care a câştigat şase trofee, dintre care un trofeu de argint la categoria Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare şi trofeul de aur în categ