RCS&RDS, unul dintre cei mai mari operatori de telecom de pe piata locala, a ajuns la peste trei milioane de clienti pentru serviciile sale de televiziune, fiind cel mai mare jucator pe acest segment, a declarat Cristina Nicoara, responsabilul de comunicare al companiei.
Ea a facut aceasta declaratie in cadrul unei conferinte de presa organizate cu ocazia lansarii canalelor de documentare Digi World si Digi Life.
Cele mai recente date despre numarul de abonati de televiziune ai companiei erau de la finalul lui 2009, cand operatorul inregistra 1,6 milioane de clienti de cablu analogic si digital si 1,1 clienti de televiziune digitala prin satelit. Pe de alta parte, la acel moment compania avea 1,1 milioane de utilizatori de internet, 1,35 milioane de clienti de telefonie fixa si circa 90.000 de utilizatori de telefonie mobila. Au crescut prin preturi mici, achizitii si lansari de canale receptionate doar de abonatii RCS&RDS Principalii competitori ai RCS&RDS sunt Romtelecom si UPC. Compania detinuta de omul de afaceri oradean Zoltan Teszari s-a dezvoltat masiv oferirea de preturi mici, achizitia de alti operatori, iar incepand din 2009 si prin lansarea de canale exclusive, care pot fi receptionate doar de abonatii RCS&RDS.
Cele mai noi astfel de canale Digi World si Digi Life, acestea urmand sa emita din 1 octombrie de la ora 18.00. Cele doua posturi vor putea fi urmarite de toti cei peste trei milioane de abonati de televiziune ai RCS&RDS, indiferent ca este vorba de utilizatori de cablu analogic, digital sau de televiziune digitala prin satelit. Citeste si:RCS&RDS vrea sa faca productie proprie pentru Digi Life si Digi World. Primele reportaje vor fi lansate anul acestaRCS&RDS a primit aprobarea CNA pentru Digi World si Digi Life. Posturile emit din 1 octombrieDiscursul sefului RCS&RDS, unul dintre cei mai discreti manageri - Lansarea Digi 2