Omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină (42 de ani), proprietarul grupului Succes, cu afaceri de 274 mil. lei (65 mil. euro) anul trecut, atacă Bucureştiul cu lanţul de magazine cu acelaşi nume.
Compania, care deţine în prezent o singură unitate în Bucureşti, va deschide alte două magazine de proximate în următoarele săptămâni, iar până la finalul anului sunt planificate alte minimum zece. La nivel naţional reţeaua numără 170 de magazine pe format mic şi două hipermarketuri.
"În maximum două săptămâni deschidem magazine în zona Calea Rahovei şi Piaţa Muncii. Este vorba de două minimarketuri cu sistem de autoservire, care vor avea suprafeţe de circa 100 mp. Până la finalul anului vrem să mai deschidem alte minimum zece", spune Anca Dragotescu, responsabilă cu dezvoltarea brandului Succes în Capitală.
Retailerii şi comercianţii îşi concentrează atenţia asupra Bucureştiului, cel mai mare oraş din România şi totodată oraşul cu cele mai mari venituri, cu 20% mai mari decât media pe ţară.
În pofida faptului că este cel mai important român din comerţul cu amănuntul, informaţiile despre antreprenorul gorjean Nicolae Sarcină sunt limitate, el fiind unul dintre cei mai discreţi oameni de afaceri locali.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Omul de afaceri gorjean Nicolae Sarcină (42 de ani), proprietarul grupului Succes, cu afaceri de 274 mil. lei (65 mil. euro) anul trecut, atacă Bucureştiul cu lanţul de magazine cu acelaşi nume.
Compania, care deţine în prezent o singură unitate în Bucureşti, va deschide alte două magazine de proximate în următoarele săptămâni, iar până la finalul anului sunt planificate alte minimum zece. La nivel naţional reţeaua numără 170 de magazine pe format mic şi două hipermarketuri.
"În maximum două săptămâni deschidem magazine în zona Calea Rahovei şi Piaţa Muncii. Este vorba de două m