Televiziunile Grupului Intact au fost din nou lider de audienţă pe majoritatea intervalelor orare ale zilei, dar şi în Whole Day. Superproducţiile Antenei 1 şi talk-show-urile Antenei 3 au avut contribuţii importante, determinând ca Intact Media Group să preia poziţia de lider şi în Prime-Time, cel mai important tronson orar al zilei, în care consumul tv atinge cote maxime.
Prime-Time-ul este al Antenelor.
Medii
Media audienţelor din luna septembrie înregistrată de Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV şi GSP TV este mai mare decât cea a televiziunilor din grupul CME, principalul competitor, în cele mai multe dintre intervalele orare de referinţă pe care se măsoară audienţa. Astfel, în Prime-Time, IMG depăşeşte CME cu o medie de 0,5 a cotei de piaţă, în Late Night cu 4,6%, în Acces cu 5,3%, iar în Day Time cu 9,5%. De asemenea, media de market share înregistrată pe parcursul unei zile este cu 3,7% mai mare în favoarea IMG. Totodată, se înregistrează creşteri de market share ale televiziunilor IMG, comparativ cu luna anterioară.
Românii se uită la Antene
Superproducţiile din grila de toamnă a Antenei 1 au avut un rol important în consolidarea poziţiei de lider a Intact Media Group, aşa cum producţiile Antenei 3 rămân lider la nivelul nişei televiziunilor de ştiri. "Mireasă pentru fiul meu" (Mirela Boureanu Vaida) a înregistrat cele mai mari audienţe în Day Time, fiind, într-o proporţie covârşitoare, lider, la fel ca şi "Observatorul" orei 13:00 (Oana Frigescu). "Acces direct" (Simona Gherghe) şi "Observator" 16:00 (Oana Frigescu) sunt, de asemenea, pe primele locuri în ceea ce priveşte contribuţia adusă la creşterea cotei de market share a IMG. De altfel, "Acces direct" a fost, în luna septembrie, lider de audienţă, atât pe intervalul său de transmisie, cât şi pe cel al "Happy Hour", emisiunea concurentă: în "înfruntarea direct