Aegon, societate de asigurari care opereaza in regim transfrontalier, a inregistrat in primul semestru din acest an, o crestere de 350% pe segmentul de asigurari de viata, ajungand la un volum de prime brute subscrise de 2,11 milioane de euro. Astfel, cota de piata a grupului Aegon s-a triplat in Romania si a depasit evolutia medie a pietei.
Defalcat, subscrierile pe segmentul de asigurari de viata traditionale au fost impulsionate de lansarea produsului de acumulare si protectie Aegon Fii Sigur, pentru care la nivelul semestrului intai al acestui an, valoarea vanzarilor acestui produs au reprezentat 80% din totalul vanzarilor societatii.
In acelasi timp, valoarea portofoliului de asigurari de viata unit-linked a crescut cu 13,75%, de la 0,80 la 0,91 milioane de euro, datorita produsului Aegon Fii Istet.
Prima medie pentru produsul garantat Aegon Fii Sigur a fost de 1.493 lei, iar pentru produsul unit-linked Aegon Fii Istet a fost de 3.977 lei.
Pentru ultimele 4 luni ale anului, Banca Transilvania si Aegon au decis reluarea campaniei promotionale “Aegonomiseste acum pentru momentele cheie din viata ta!”, derulata in perioada februarie-iunie 2012, prin care asiguratorul a acordat o luna gratuita de contract fiecarui nou client, cu valoare intre 100 si 550 lei, in functie de optiunile contractuale si de beneficiile alese. Citeste si:Perchezitii la membrii unei retele care dadea tepe informatice in mai multe tari din EuropaPayPal CEE isi schimba structura de management. Afla cine va conduce operatiunile regionaleComisia Europeana propune un sistem transfrontalier de salvare a bancilor
"Pe langa aceasta, rezultatele au fost favorizate si de o politica de subscriere prudenta si un bun management al costurilor, dar si de dezvoltarea segmentului de bancassurance prin parteneriatul cu Banca Transilvania", a declarat Sinziana Maioreanu (fo