UniCredit Tiriac Bank a lansat aplicatia de Mobile B@nking, care permite clientilor sa acceseze serviciile bancare in orice moment, avand la dispozitie un telefon mobil cu acces la internet. Astfel, banca vrea sa atraga 10.000 de utilizatori ai acestui serviciu pana la finalul acestui an.
Aplicatia este compatibila cu aproape orice tip de telefon sau tableta: iPhone, iPad, BlackBerry, Nokia, Samsung, HTC, LG, Motorola, Sony Ericsson, etc.
Clientul poate solicita noua aplicatie fie intr-una din sucursalele bancii, fie prin contul deja existent de Online B@nking, folosind submeniul dedicat. In maximum 48 ore, clientul primeste, prin sms, din partea UniCredit Tiriac Bank, datele necesare descarcarii aplicatiei si validarii propriului cont. Este foarte simplu: aplicatia securizata este descarcata direct pe telefonul mobil/tableta clientului. Aceasta poate fi descarcata pe aproape orice telefon mobil, indiferent de reteaua de telefonie mobila nationala sau din strainatate.
De asemenea, token-ul (dispozitivul de securitate, n.r.) este inlocuit cu un program de securitate in aplicatie. Astfel, codul de securitate poate fi acum introdus direct de pe terminal/telefonul mobil. Accesul la aplicatie este protejat de codul de activare, codul PIN definit de client si de codul de securitate incorporat in aplicatie.
Costul acestei aplicatii este de 2 lei pe luna, fiind chiar gratuit in cadrul anumitor pachete. Pentru tranzactiile efectuate prin Mobile B@nking, clientilor le sunt percepute aceleasi comisioane aferente platilor efectuate prin Online B@nking.
Numarul utilizatorilor de servicii bancare prin internet de la UniCredit Tiriac Bank a ajuns, la jumatatea acestui an, la peste 116.000 de clienti dintre care peste 79.000 sunt persoane fizice, si 37.00 persoane juridice.
Tranzactii care pot fi efectuate in pre