Familia Mutu estimează pentru acest an afaceri de circa 180 mil. lei pentru lanţul de magazine Annabella, o valoare similară celei din 2011.
În fiecare din ultimii ani compania a reuşit să îşi majoreze cifra de afaceri, ajutată de deschiderile de noi magazine. Astfel, businessul Annabella nu a fost afectat de scăderea cumulată de aproape 20% a consumului în perioada 2009-2011. Totuşi, în acest an estimările nu mai vizează creşterea businessului.
"Anul 2012 poate fi caracterizat ca un an mai dificil decât cei trei de dinaintea sa, deşi premisele erau promiţătoare. Natura nu şi-a păstrat însă echilibrul în acest an. Mai mult, având în vedere faptul că în magazinele noastre ne axăm mult pe producţia proprie şi autohtonă, în principal de legume şi fructe, anul agricol prost ne-a dezechilibrat puţin planurile", spune Dorina Mutu, directorul executiv al Annabella. Reţeaua Anabella a ajuns în prezent la 41 de magazine după ce a deschis şase unităţi anul trecut şi alte patru în acest an.
Citiţi un interviu în ediţia de mâine a Ziarului Financiar
Familia Mutu estimează pentru acest an afaceri de circa 180 mil. lei pentru lanţul de magazine Annabella, o valoare similară celei din 2011.
În fiecare din ultimii ani compania a reuşit să îşi majoreze cifra de afaceri, ajutată de deschiderile de noi magazine. Astfel, businessul Annabella nu a fost afectat de scăderea cumulată de aproape 20% a consumului în perioada 2009-2011. Totuşi, în acest an estimările nu mai vizează creşterea businessului.
"Anul 2012 poate fi caracterizat ca un an mai dificil decât cei trei de dinaintea sa, deşi premisele erau promiţătoare. Natura nu şi-a păstrat însă echilibrul în acest an. Mai mult, având în vedere faptul că în magazinele noastre ne axăm mult pe producţia proprie şi autohtonă, în principal de legume şi fructe, anul agricol prost ne-a dezechilibrat puţ