Horaţiu Buzatu, secretarul general adjunct al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), a declarat, astăzi, că privatizarea companiei CFR Marfă va fi amânată, din lipsa aviziului Consiliului Suprem de Apărare a Ţării (CSAT).
Acesta a declarat că poate să apară o problemă cu respectarea termenului de privatizare. "Ne asteptam ca de ieri să înceapă paşii pentru realizarea privatizării, de la constituirea Comisiei de Privatizare până la selecţia investitorilor, însă fără avizul CSAT aceşti paşi nu pot fi iniţiaţi", a precizat domnia sa.
MTI urmează să se ocupe acum de procedurile care se pot realiza în absenţa avizului CSAT, precum planificarea juridică a terenurilor şi obţinerea acordurilor de mediu.
"Nu este normal ca statul să se ascundă după proceduri. Angajamentele asumate cu partenerii internaţionali, şi mă refer, în primul rând, la FMI, trebuie duse la bun sfârşit", consideră secretarul de stat.
Horaţiu Buzatu a mai precizat că valoarea garanţiei şi a taxei de participare pentru licitaţia de privatizare a CFR Marfă sunt cele prezentate în strategia de privatizare a companiei publicată pe site-ul MTI.
F.A. Horaţiu Buzatu, secretarul general adjunct al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), a declarat, astăzi, că privatizarea companiei CFR Marfă va fi amânată, din lipsa aviziului Consiliului Suprem de Apărare a Ţării (CSAT).
Acesta a declarat că poate să apară o problemă cu respectarea termenului de privatizare. "Ne asteptam ca de ieri să înceapă paşii pentru realizarea privatizării, de la constituirea Comisiei de Privatizare până la selecţia investitorilor, însă fără avizul CSAT aceşti paşi nu pot fi iniţiaţi", a precizat domnia sa.
MTI urmează să se ocupe acum de procedurile care se pot realiza în absenţa avizului CSAT, precum planificarea juridică a terenurilor şi obţinerea acordurilor de med