Brandul Alexandria Librării a fost ales câştigător al programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc. Gala de premiere a programului, aflat la a treia ediţie, a avut loc, marţi, la hotel JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Marele titlu al acestei ediţii este câştigat de Alexandria Librării, unul din cele mai importante lanţuri de librării cu o reţea în zece judeţe. Alexandria Librării va beneficia de un program de branding probono dezvoltat de echipa de specialişti de la Seed Consultants. Premiul special a fost acordat brandului Muzeul Naţional Brukenthal din Sibiu.
Din juriu au făcut parte Niels Schnecker, Elena Cristian, Redactor-Şef Income Magazine, Dan Tudoroiu, Brand Manager Income Magazine, Cristian Popa, Director CCSB şi Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.
Credem că afacerile româneşti au cea mai mare nevoie de servicii de branding. Ele s-au dezvoltat şi consolidat cu paşi precauţi iar acum vor să iasă pe scenă să spună cine sunt. Noi, Seed, prin acest program, asta facem, îi ajutăm să se definească şi să se vândă clientului, a declarat Dochiţa Zenoveiov, Managing Director Seed Consultants.
"Suntem extrem de fericiţi că am luat marele premiu! Avem aşteptări foarte mari şi suntem convinşi că vom lucra foarte bine împreună pentru a ne atinge obiectivul proiectului propus. Dorim să felicităm toţi participanţii la Cel Mai Promiţător Brand Românesc şi încurajăm şi alte branduri româneşti să se înscrie la ediţiile următoare", declară Dan Alexandrescu, Director General Alexandria Librării.
Cel Mai Promiţător Brand Românesc este un demers iniţiat de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates în Romania. Printre clienţii Seed Consultants se numără branduri precum: Income Magazine, Andu, The Mark, Siveco, Firesco, Ciserom, Laboratoarele Vorel, Vulping, Volksbank, Scandia Food, Angst, Radio ZU, Petrom, An