Andreas Klinger este co-fondator al LOOKK.com, proiect câştigător al Seedcamp ce îşi propune să revoluţioneze industria de fashion. Recent a avut loc relansarea proiectului, iar Andreas a hotărât să se retragă şi să pornească din nou la drum, de data aceasta cu un start-up tech în Berlin. În această toamnă, Andreas va participa la How to Web, cea mai importantă conferinţă despre antreprenoriat şi tehnologie din Europa Centrală şi de Est care va avea loc pe 7-8 noiembrie în Bucureşti.
Spune-ne câteva cuvine despre LOOKK şi motivele pentru care a avut un succes atât de mare.
În primul rând vă mulţumesc pentru aprecieri. Nu sunt sigur dacă este corect să consider că LOOKK a avut un succes foarte mare, însă sunt flatat de faptul că îl percepeţi în acest fel. Ne-am bucurat într-adevăr de un anumit succes şi lucrurile arată foarte bine o dată cu recenta relansare.
Viziunea LOOKK nu s-a schimbat niciodată – ne dorim să aducem designeri noi mai aproape de publicul lor ţintă. Cu toate acestea, noi am schimbat abordarea de câteva ori. Ideea originală a plecat de la noile colecţii ale designer-ilor de modă, însă ne-am schimbat ulterior focusul pentru a ne concentra pe construirea unei comunităţi de fani şi descoperirea de noi tendinţe. Ultima săptămână a modei a demonstrat faptul că decizia de a schimba focusul iniţial a fost una potrivită.
De ce ai decis să părăseşti LOOK şi care sunt planurile tale de viitor?
După recenta relansare ne-am dat seama că aveam nevoie de un nou set de aptitudini în echipă. Aptitudinile mele nu aduceau cea mai bună valoare adăugată pentru Gilbert Wedam, CEO, aşa că am hotărât să folosim această relansare pentru o modificare în strategie şi echipă. Am redus dimensiunile echipei la doar trei membri şi aceştia dezvoltă în prezent o structură potrivită noii abordări.
La cât este evaluată co