Un altfel de master, care le deschide absolvenţilor o uşă în străinătate. Vorbim despre un nou program iniţiat de Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei Braşov, „Psihopedagogia Educaţiei timpurii şi a şcolarităţii mici”. În cadrul acestuia, masteranzii pot obţine atât diploma naţională, cât şi o certificare internaţională. Masterul – acreditat - este rezultatul unui proiect ce se derulează cu fonduri europene şi în care sunt implicate trei universităţi din ţară şi Institutul de Ştiinţe Psihologice şi ale Educaţiei din Roma, Italia.
Chiar dacă este foarte nou, concurenţa la admitere a fost serioasă. „Masteranzii noştri s-au înscrie au participat la un examen de admitere. Au fost selectaţi dintr-un grup de 40 de persoane, 25 dintre ei au reuşit să obţină posibilitatea de a participa la acest program de studii, care se finanţează printr-un proiect cu fonduri europene”, a declarat conf.univ.dr. Mariana Norel, manager proiect.
Pe parcursul a doi ani de şcoală, cursanţii vor învăţa să valorifice partea teoretică. „Masterul este în principal centrat pe competenţe. Are un caracter puternic aplicativ. Asta nu înseamnă că vom ignora formarea de bază, informaţia”, a precizat şi conf.univ.dr. Doina Usaci, coordonator program de studii. Un altfel de master, care le deschide absolvenţilor o uşă în străinătate. Vorbim despre un nou program iniţiat de Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei Braşov, „Psihopedagogia Educaţiei timpurii şi a şcolarităţii mici”. În cadrul acestuia, masteranzii pot obţine atât diploma naţională, cât şi o certificare internaţională. Masterul – acreditat - este rezultatul unui proiect ce se derulează cu fonduri europene şi în care sunt implicate trei universităţi din ţară şi Institutul de Ştiinţe Psihologice şi ale Educaţiei din Roma, Italia.
Chiar dacă este foarte nou, concurenţa la admitere a fost serioasă. „Masteranz