Pentru promovarea celui mai nou joc din seria Resident Evil, compania producătoare Capcom a deschis, pentru două zile, o măcelarie specializată în "vânzarea" de carne umană.
Potrivit jurnaliştilor de la Huffington Post.com, evenimentul s-a desfăşurat pe 28 şi 29 septembrie, la măcelaria Smithfield's din Londra, unde "pofticioşii" s-au plimbat printre mese pline cu carne modelată sub forma unor bucăţi de om.
Scopul evenimentului a fost de a face cunoscut Resident Evil 6, un joc horror de tip survival. În acest sens, organizatorii au considerat că o asemenea tematică este mai mult decât potrivită.
Cei de la Capcom au refuzat să spună ce fel de carne a fost utilizată la eveniment, dar cu siguranţă NU a fost de om.
Click AICI pentru mai multe imagini.
Pentru promovarea celui mai nou joc din seria Resident Evil, compania producătoare Capcom a deschis, pentru două zile, o măcelarie specializată în "vânzarea" de carne umană.
Potrivit jurnaliştilor de la Huffington Post.com, evenimentul s-a desfăşurat pe 28 şi 29 septembrie, la măcelaria Smithfield's din Londra, unde "pofticioşii" s-au plimbat printre mese pline cu carne modelată sub forma unor bucăţi de om.
Scopul evenimentului a fost de a face cunoscut Resident Evil 6, un joc horror de tip survival. În acest sens, organizatorii au considerat că o asemenea tematică este mai mult decât potrivită.
Cei de la Capcom au refuzat să spună ce fel de carne a fost utilizată la eveniment, dar cu siguranţă NU a fost de om.
Click AICI pentru mai multe imagini.