Dezvoltatorul imobiliar Anchor Grup va investi 50 de milioane de euro pentru extinderea şi reconfigurarea celor două mall-uri deţinute în Bucureşti, Plaza România şi Bucureşti Mall.
Reamenajarea şi reconfigurarea celor două centre comerciale va creşte cu până la 20% suprafaţa închiriabilă. Investiţiile alocate pentru acest proiect vor atinge 50 mil euro, astfel încât valoarea totală a investiţiilor Anchor Grup în România se va ridica la peste 350 milioane euro. Fondurile vor proveni din surse proprii, dezvoltatorul beneficiind de sprijinul grupului de investiţii turc Fiba Holding.
În urma investiţiilor, spaţiile închiriabile cumulate ale Plaza România şi Bucureşti Mall vor depăşi 100.000 metri pătraţi. "Nu este vorba despre o simplă renovare, ci despre o primă transformare majoră a unui proiect de retail, parte din strategia de dezvoltare a companiei pentru următorii 5-10 ani. În urma acestor investiţii cele două mall-uri vor depăşi 100.000 de metri pătraţi suprafaţă închiriabilă. Anchor Grup va deţine aproximativ 25% din suprafaţa premium de retail din Bucureşti", a declarat, într-o conferinţă de presă, Ali Ergun Ergen, directorul executiv al Anchor Grup.
El a menţionat că intenţia dezvoltatorului este de a transforma Plaza Mall, amplasat pe Bulevardul Timişoara, într-un centru destinat în special activităţilor recreative, astfel că în mall va exista o zonă extinsă de entertainment. "Plaza România va beneficia de unul dintre cele mai mari parcuri de distracţii indoor din Estul Europei. De asemenea, vom îmbunătăţi mixul de chiriaşi, prin atragerea unor nume noi în mall. Ne vom axa în special pe clienţii din zona în care este amplasat centrul comercial şi mai puţin pe atragerea de clienţi din alte zone din Bucureşti. La Bucureşti Mall ne vom axa mai mult pe zona de fashion. Vrem să facem din cele două mall-uri o destinaţie pentru 7 zile din 7 şi nu