"Kraft Foods" România îşi va schimba, în curând, numele în "Mondelez Interbational", după ce, zilele trecute, "Kraft Foods Inc." şi-a schimbat denumirea.
Compania a anunţat încă din primăvară planurile de schimbare a numelui din Kraft Foods Inc. în Mondelez International, Inc. (pronunţat mohn-dah-LEEZ), un cuvânt recent inventat ce sugerează ideea de "lume delicioasă".
La vremea respectivă, Irene Rosenfeld, Chairman şi CEO al companiei, declara: "Brandul Kraft se potriveşte perfect companiei din America de Nord şi îi oferă o platformă minunată pe care să-şi construiască un viitor de excepţie. Pentru noua companie de snacks la nivel global ne-am dorit să găsim un nume nou, care ar putea servi ca o umbrelă pentru mărcile noastre simbol, a evidenţia natura cu adevărat globală a companiei şi a consolida viziunea acesteia - să facem «ziua de azi delicioasă». Mondelēz surprinde perfect ideea de «lume delicioasă» şi va constitui o bază solidă pentru consolidarea relaţiilor pe care dorim să le avem cu consumatorii, clienţii, angajaţii şi acţionarii noştri".
Compania produce, printre altele, mărcile de produse alimentare "Cadbury", "Jacobs", "Milka", "Toblerone", "Oreo".
Potrivit producătorilor, în România, cele mai vândute produse sunt ciocolata Milka şi ciocolata "Poiana", biscuiţii "Milka", "belVita", TUC şi "Oreo", precum şi cafeaua "Jacobs".
E.O. "Kraft Foods" România îşi va schimba, în curând, numele în "Mondelez Interbational", după ce, zilele trecute, "Kraft Foods Inc." şi-a schimbat denumirea.
Compania a anunţat încă din primăvară planurile de schimbare a numelui din Kraft Foods Inc. în Mondelez International, Inc. (pronunţat mohn-dah-LEEZ), un cuvânt recent inventat ce sugerează ideea de "lume delicioasă".
La vremea respectivă, Irene Rosenfeld, Chairman şi CEO al companiei, declara: "Brandul Kraft se potriveşte perfect comp