Prima emisiune din noul sezon al “Serviciului Român de Comedie” (SRC), difuzat ieri seară la ProTv, a fost lider de audinţă.
Supereroii comediei aduşi de Toni Grecu în noul sediu al Serviciului, Comedy Plaza, au fost pe placul românilor. Ediţia SRC din 3 octombrie a fost lider absolut de audienţă pe toate categoriile de public, astfel că aproape 2,5 milioane de români erau cu ochii pe Toni Grecu & co. în minutul de maximă audienţă înregistrat la ora 20.56.
La nivelul publicului său ţintă, Pro Tv a înregistrat un vârf de audienţă de 10,9 puncte de rating şi 23,8 % cotă de piaţă, mai mult decât triplu decât Antena 1, principalul competitor, care a înregistrat 3,5 puncte de rating şi 7,6 % cotă de piaţă în acelaşi minut (21.25).
Noul sezon al “Serviciul Român de Comedie”, a adus în casele românilor multă bună dispoziţie, umor de calitate, personaje şi mini-seriale noi, precum supereroii, Super Gina, Super Costel sau “Familia Pompa”. Pe parcursul întregului interval de difuzare (20.30-21.30) SRC a fost lider detaşat de audienţă, astfel că pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani ProTv s-a clasat primul cu o medie de 7,6 puncte de rating şi 17,4 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 obţinea 5 puncte de rating şi 11,4 procente din cota de piaţă. Şi publicul din mediul urban a ales să urmărească tot SRC, astfel încât ProTv a fost lider de audienţă cu o medie de 7,5 puncte de rating şi 15,1 % cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1 care avea în acelaşi interval doar 4,7 puncte de rating şi 9,5 % cotă de piaţă.
ProTv a condus calsamentul audienţelor şi la nivelul întregii ţări cu o medie de 7,3 puncte de rating şi 14,5 % cotă de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat a treia, după Kanal D, cu numai 5,1 puncte de rating şi 10,1 procente din cota de piaţă.
Prima emisiune din noul sezon al “