Lansarea noii colectii de flori pentru sezonul de toamna va aduce grupului FlorideLux.ro vanzari de 50.000 euro in lunile octombrie si noiembrie ale acestui an, spun reprezentantii companiei.
FlorideLux.ro introduce, in sezonul de toamna o colectie florala inspirata de tendintele internationale in materie de design interior si vestimentatie - combinatii de stiluri precum suav – rock, hippie – business, military – elegant, transmite compania printr-un comunicat.
“Ne aflam in contact permanent cu targurile internationale de profil, dar si cu tendintele urmate de cei mai importanti artisti in floristica. Participam anual la aceste targuri, unde schimbam idei cu specialistii in domeniu, cautam noi tipuri de recipiente, noi materiale de studiu”, a declarat Marius Dosinescu (foto), CEO-ul grupului.
Intrebat de DailyBusiness.ro cum a evoluat planul cu francizele in tara, pe care compania l-a anuntat in aceasta vara, Marius Dosinescu a spus ca discutiile cu posibilii francizati au durat mai mult decat a estimat, intrucat majoritatea nu dispun de sumele cash pentru investitie si au nevoie de o perioada in care sa obtina imprumuturi in vederea realizarii investitiei.
„Totusi, suntem in discutii cu aproximativ 40 de persoane interesate, iar lista scurta este de aproximativ 6 persoane”, a mentionat acesta.
Cei din Bacau, Bistrita, Timisoara si Mioveni, cu care compania era in discutii inca de la lansarea sistemului de franciza, au renuntat, intrucat nu aveau experienta necesara in domeniu, iar riscurile asociate sunt destul de mari pentru cei care nu au expertiza in floristica sau marketing. „Nu vom accepta niciodata o franciza care sa aiba riscuri asociate”, afirma Dosinescu.
In legatura cu estimarea initiala de 3 francize pana la sfarsitul anului, cifra se pastreaza, insa seful FlorideLux nu poate sa precizeze