În jurul vârstei de 57 de ani, după o experienţă de patru decenii de colindat magazinele, femeile au deplină încredere în alegerile lor în materie de haine. Conform unui studiu britanic, care a inclus 2.000 de femei, de-abia după 50 de ani, reprezentantele sexului frumos ştiu exact ce haine îşi doresc şi le returnează într-o proporţie mai mică pe cele achiziţionate (un produs din 20), comparativ cu cele tinere. Acestea din urmă sunt recunoscute pentru faptul că adesea sunt nemulţumite de alegerile lor în materie de haine după ce le cumpără, deşi petrec ore în şir în magazine cu acest scop. În cazul femeilor mature, aproape jumătate dintre ele recunosc că merg la cumpărături o dată pe lună pentru a se relaxa şi descriu această experienţă ca pe una plăcută. Experienţa de 40 de ani le face să viziteze doar două-trei magazine pentru a-şi cumpăra majoritatea hainelor. În plus, opt femei din zece cred că ştiu ce li se potriveşte atunci când cumpără haine, iar 97% se simt bine când se îmbracă în ţinutele achiziţionate, ceea ce demonstrează că au făcut alegerile potrivite.
La 50 de ani, femeile încep să ia singure deciziile, devin mai înţelepte şi aleg mai bine croielile şi mărimile.
În jurul vârstei de 57 de ani, după o experienţă de patru decenii de colindat magazinele, femeile au deplină încredere în alegerile lor în materie de haine. Conform unui studiu britanic, care a inclus 2.000 de femei, de-abia după 50 de ani, reprezentantele sexului frumos ştiu exact ce haine îşi doresc şi le returnează într-o proporţie mai mică pe cele achiziţionate (un produs din 20), comparativ cu cele tinere. Acestea din urmă sunt recunoscute pentru faptul că adesea sunt nemulţumite de alegerile lor în materie de haine după ce le cumpără, deşi petrec ore în şir în magazine cu acest scop. În cazul femeilor mature, aproape jumătate dintre ele recunosc că merg la cumpărături o dată pe