„Pasărea Care Nu E” , cu Raluca Mara, Square #7, miercuri, 3 octombrie, ora 21.00, în cadrul Unidrama 2012. „One woman show-ul”, anunţat în descrierea de pe afiş, a început cu oarecare întârziere, alaltăieri seară, în Square #7. Încă nu-mi dau seama ce am văzut, spectacolul, jucat pe textul actriţei Raluca Mara, a ajuns de multe ori în teritoriul unui stand up comedy de casă de cultură, dar a avut şi momente bune. Că Raluca Mara e talentată, se vede, fiind şi câştigătoarea Galei Hop 2010, cu o variantă mai scurtă a monodramei, dar se vede şi că nu a lucrat cu un regizor sau nu suficient, în orice caz, iar textul, un colaj de citate şi trimiteri la autori cunoscuţi, inserate într-o poveste dorit lirică, apretat cu bancuri şi poante multe ori puerile ori de curtea şcolii primare, nu prea a funcţionat, chiar dacă actriţa l-a tras după ea, investind multă energie. Printre punctele pozitive ale reprezentaţiei se numără curajul de a implica publicul, de a încerca să-l transforme într-un partener activ, s-a îndreptat spre spectatori şi a ţintit replici dure, trecând de la persoana întâi la persoana a doua. * “Portretul Păsării-Care-Nu-E” e un poem al poetul şi dramaturgului francez Claude Aveline, iar textul Ralucăi Mara e construit pe osatura acestuia, de asemenea reluându-i şi versurile „Pasărea Care Nu E” , cu Raluca Mara, Square #7, miercuri, 3 octombrie, ora 21.00, în cadrul Unidrama 2012. „One woman show-ul”, anunţat în descrierea de pe afiş, a început cu oarecare întârziere, alaltăieri seară, în Square #7. Încă nu-mi dau seama ce am văzut, spectacolul, jucat pe textul actriţei Raluca Mara, a ajuns de multe ori în teritoriul unui stand up comedy de casă de cultură, dar a avut şi momente bune. Că Raluca Mara e talentată, se vede, fiind şi câştigătoarea Galei Hop 2010, cu o variantă mai scurtă a monodramei, dar se vede şi că nu a lucrat cu un regizor sau nu suficient, î