Un client fidel al brandului Stefanel cheltuie într-un an între 4.000 şi 6.000 de euro pentru achiziţia produselor companiei italiene, una dintre primele intrate pe piaţa locală la începutul anilor '90.
"În urmă cu câteva zile la magazinul nostru din cadrul complexului de lux The Grand de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott a venit o româncă şi a făcut în câteva ore cumpărături de 5.000 de euro. Avem şi clienţi care ne cumpără toată colecţia", spune Carlo Stefanel (26 de ani), fiul proprietarului brandului italian cu acelaşi nume.
El adaugă că România este piaţa clienţilor fideli, care ştiu colecţia şi de multe ori vin cu poza produsului pe care l-au găsit pe net sau în vreo revistă şi spun "Asta vreau şi eu".
În magazinele Stefanel preţul unei rochii poate ajunge la 800 de lei (175 de euro), iar un palton depăşeşte 1.000 de lei (220 de euro).
Stefanel a terminat anul trecut cu afaceri de 16,7 mil. lei (4,2 mil. euro), în creştere cu circa 27% comparativ cu anul anterior. În contextul în care fiecare client fidel cheltuie în medie între 4.000 şi 6.000 de euro pe an, businessul Stefanel în România este făcut cu de circa 1.000 de clienţi fideli.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Un client fidel al brandului Stefanel cheltuie într-un an între 4.000 şi 6.000 de euro pentru achiziţia produselor companiei italiene, una dintre primele intrate pe piaţa locală la începutul anilor '90.
"În urmă cu câteva zile la magazinul nostru din cadrul complexului de lux The Grand de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott a venit o româncă şi a făcut în câteva ore cumpărături de 5.000 de euro. Avem şi clienţi care ne cumpără toată colecţia", spune Carlo Stefanel (26 de ani), fiul proprietarului brandului italian cu acelaşi nume.
El adaugă că România este piaţa clienţilor fideli, care ştiu colecţia şi d