După lansarea în România, cu noua Clasă A, Mercedes-Benz încearcă să deschidă un nou capitol în segmentul compact: A-ul transmite acum emoţii deosebit de puternice prin design, are motorizări foarte performante, cu puteri cuprinse între 80 kW (109 CP) şi 155 kW (211 CP), este extrem de prietenos cu mediul (are emisii de doar 98 de grame de CO2 per kilometru parcurs) şi are cel mai bun coeficient aerodinamic din segment - 0,27. În acelaşi timp, noua Clasă A enunţă un principiu esenţial al Mercedes-Benz: siguranţa nu depinde de preţul maşinii. Cel mai accesibil model Mercedes-Benz este echipat standard, printre altele, cu dotări precum sistemul cu radar COLLISION PREVENTION ASSIST.
"Noua Clasă A este complet nouă, până în cel mai mic detaliu. În industria auto, nu ai de multe ori şansa de a începe de la zero, de la o simplă coală albă de hârtie. Inginerii noştri au profitat din plin de această oportunitate", explică Dr Dieter Zetsche, Preşedintele Daimler AG şi Director General Mercedes-Benz Cars.
După lansarea în România, cu noua Clasă A, Mercedes-Benz încearcă să deschidă un nou capitol în segmentul compact: A-ul transmite acum emoţii deosebit de puternice prin design, are motorizări foarte performante, cu puteri cuprinse între 80 kW (109 CP) şi 155 kW (211 CP), este extrem de prietenos cu mediul (are emisii de doar 98 de grame de CO2 per kilometru parcurs) şi are cel mai bun coeficient aerodinamic din segment - 0,27. În acelaşi timp, noua Clasă A enunţă un principiu esenţial al Mercedes-Benz: siguranţa nu depinde de preţul maşinii. Cel mai accesibil model Mercedes-Benz este echipat standard, printre altele, cu dotări precum sistemul cu radar COLLISION PREVENTION ASSIST.
"Noua Clasă A este complet nouă, până în cel mai mic detaliu. În industria auto, nu ai de multe ori şansa de a începe de la zero, de la o simplă coală albă de hârtie. Inginerii