Ne obişnuisem ca totul să fie gratuit pe Facebook, însă reprezentanţii reţelei de socializare vor să introducă o taxă pe care utilizatorii ar trebui să o plătească dacă doresc ca prietenii lor să vadă o postare pentru un timp îndelungat.
Prima ţară în care a început să fie testat serviciul Promote a fost USA, după care s-a răspândit în alte 20 de ţări. cnet.com a încercat să afle cât costă promovarea unei postări, iar răspunsul la care au ajuns a fost de 7 dolari.
În schimbul acestei sume de bani, postarea ta va rămâne în partea de sus a Feed-ului prietenilor din lista ta, ceea ce creşte şansele ca aceştia să o vadă.
Facebook a început să testeze această funcţie în luna mai a acestui an, iar dacă rezultatele vor fi bune, se va extinde în toată lumea.
Ne obişnuisem ca totul să fie gratuit pe Facebook, însă reprezentanţii reţelei de socializare vor să introducă o taxă pe care utilizatorii ar trebui să o plătească dacă doresc ca prietenii lor să vadă o postare pentru un timp îndelungat.
Prima ţară în care a început să fie testat serviciul Promote a fost USA, după care s-a răspândit în alte 20 de ţări. cnet.com a încercat să afle cât costă promovarea unei postări, iar răspunsul la care au ajuns a fost de 7 dolari.
În schimbul acestei sume de bani, postarea ta va rămâne în partea de sus a Feed-ului prietenilor din lista ta, ceea ce creşte şansele ca aceştia să o vadă.
Facebook a început să testeze această funcţie în luna mai a acestui an, iar dacă rezultatele vor fi bune, se va extinde în toată lumea.