IAȘI. Printre pasionații de motoare puternice ce s-au înscris ieri la linia de start a Raliului Iașului s-a aflat și comandantul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Iași.
Acesta a concurat cu un Ford Escort RS2000, puțin modificat, dar, după cum ne-a spus pilotul Dan Iamandi, fără îmbunătățiri extraordinare, pentru că asta înseamnă mulți bani iar sponsorii sunt micuți.
”Mecanica la mașină o fac eu și copilotul. Această pasiune a pilotării o am încă din copilărie. Nu am avut însă ocazia să practic acest sport, așa în mod organizat. De unde vine nu știu, probabil e o genă în familie. Sper ca să ajung cum trebuie la linia de sosire. Am mai multe experiențe de acest gen, mai multe raliuri la care am participat, dar doar la Iași. Este un hobby și încerc să-l fac cu câți mai puțini bani. Acest raliu va fi o competiție dură pentru că se stabilesc campioni la Iași. Mă interesează să scot timpi buni ca în fiecare an. În 2010 am luat o cupă, un loc trei, dar doar întâmplător. Au abandonat ceilalți și am avut și un timp bunișor, și am reușit”, ne-a spus Dan Iamandi.
IAȘI. Printre pasionații de motoare puternice ce s-au înscris ieri la linia de start a Raliului Iașului s-a aflat și comandantul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Iași.
Acesta a concurat cu un Ford Escort RS2000, puțin modificat, dar, după cum ne-a spus pilotul Dan Iamandi, fără îmbunătățiri extraordinare, pentru că asta înseamnă mulți bani iar sponsorii sunt micuți.
”Mecanica la mașină o fac eu și copilotul. Această pasiune a pilotării o am încă din copilărie. Nu am avut însă ocazia să practic acest sport, așa în mod organizat. De unde vine nu știu, probabil e o genă în familie. Sper ca să ajung cum trebuie la linia de sosire. Am mai multe experiențe de acest gen, mai multe raliuri la care am participat, dar doar la Iași. Este un hobby și încerc să-l fac cu câți mai puț