Aproximativ 20 de trenuri care urmau să ajungă sau să care trebuiau să plece din Gara de Nord au întregistrat întârzieri cumulate de peste 600 de minute.
Puratătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brâzan a anunţat, sâmbătă, 6 octombrie, pentru Agerpres, că „mai multe componente feroviare au fost sustrase noaptea trecută între staţiile Buftea şi Periş, de persoane neidentificate”, astfel că toate trenurile către Gara de Nord din această dimineaţă au avut întârzieri. Întârzierile trenurilor, unele sosite dinspre Moldova sau Ardeal au depăşit 600 de minute.
Reprezentatul CFR SA a adăugat că în prezent, echipele de intervenţie sunt la faţa locului şi desfăşoară lucrări pentru înlocuirea componentelor sustrase, astfel încât traficul feroviar să fie reluat în condiţii de siguranţă. Oana Brânzan a precizat că „În acest moment, trenurile circulă la cale liberă între Buftea şi Periş. Cale liberă înseamnă că pe porţiunea respectivă, între Buftea şi Periş, trenurile sunt puse în circulaţie pe rând după verificarea pe teren a aparatelor de cale”.
Aproximativ 20 de trenuri care urmau să ajungă sau să care trebuiau să plece din Gara de Nord au întregistrat întârzieri cumulate de peste 600 de minute.
Puratătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brâzan a anunţat, sâmbătă, 6 octombrie, pentru Agerpres, că „mai multe componente feroviare au fost sustrase noaptea trecută între staţiile Buftea şi Periş, de persoane neidentificate”, astfel că toate trenurile către Gara de Nord din această dimineaţă au avut întârzieri. Întârzierile trenurilor, unele sosite dinspre Moldova sau Ardeal au depăşit 600 de minute.
Reprezentatul CFR SA a adăugat că în prezent, echipele de intervenţie sunt la faţa locului şi desfăşoară lucrări pentru înlocuirea componentelor sustrase, astfel încât traficul feroviar să fie reluat în condiţii de siguranţă. Oana Brânzan a precizat că „În acest mome