Oferta de modă de acum a grupului Kenvelo – Lee Cooper (17 magazine), Tom Tailor (6), Kenvelo (48) şi, mai nou, brandul american TimeOut (2) – ar trebui să genereze afaceri de 30 de milioane de euro la sfârşitul lui 2012, conform calculelor CEO-ului Phillipe Besadoux.
Planul şefului Kenvelo este să deschidă10 magazine cu brandul american până la Paşte, pentru ca la sfârşitul lui 2013 reţeaua TimeOut să numere 20 de magazine. Primele două magazine sub acest brand au fost deschise în Afi Palace Cotroceni şi galeria Orhideea, urmând ca al treilea să fie deschis în cadrul Fashion House Outlet, până la sfărşitul acestui an. Phillipe Besadoux (foto) estimează încasări de circa 4.000 de euro pe metru pătrat.
Care sunt însă veniturile aşteptate de la TimeOut? „Vreau să vând de 4.000 de euro pe metru pătrat”, spune Phillipe Besadoux. „Nu suntem franciză, suntem parteneri cu TimeOut California (acţionarii Kenvelo deţin o participaţie în cadrul TimeOut – n.red”, lămureşte el natura colaborării cu brandul american.
Phillipe Besadoux este în continuare convins că piaţa românească e încă departe de a-şi fi epuizat apetitul pentru nume sonore din fashion. Explicația lui? „Româniilor le place moda, le place să se îmbrace bine. Căutăm să aducem branduri care lipsesc “, justifică managerul general al Kenvelo România interesul companiei de a avea marca TimeOut în portofoliu.
Pe de altă parte, recunoştea tot el într-o discuţie cu Capital, „avem şi capitalul şi know-how-ul necesare pentru a face astfel de investiţii“. Filosofia de business a francezului care a preluat conducerea Kenvelo la sfârşitul lui 2008 nu este de extindere agresivă pe banii altora – de altfel, un joc în care s-au prins, în anii boomului economic, majoritatea retailerilor de fashion -, ci „ne întindem exact cât ne permitem. Raportul cost-eficienţă trebuie să ne mulţumească“,