In dorinta de a le arata romanilor tara din interior, Digi 24 va transmite, luni seara, de la Sibiu, o editie speciala in care Cosmin Prelipceanu, redactor-sef al stirilor Digi 24, si invitatii sai vor incerca sa gaseasca solutii pentru ca romanii sa poata folosi corect una dintre cele mai mari resurse ale Romaniei: turismul.
Pentru a afla mai multe despre initiativa am stat de vorba cu Cosmin Prelipceanu, care ne-a precizat ca din campania "Romania din interior" mai fac parte orasele Oradea, Timisoara, Craiova, Constanta si Bucuresti.
Am mai vorbit cu redactorul-sef al stirilor Digi 24 despre conceptul televiziunii, iar acesta ne-a explicat de ce la postul pe care il conduce nu exista ideea de "breaking news", ci doar "news alert".
Pe ce criterii ati ales orasele?
Sunt orase mari, orase culturale, care au inteles sa faca turism asa cum trebuie. Sa luam de exemplu Sibiul, oras care a reusit sa fie pentru un an Capitala Culturala a Europei. Sau Iasiul, un oras in care autoritatile au investit pentru a-l face cat mai atractiv turistic. Ca sa nu mai vorbesc despre Brasov sau Oradea, doua orase care se lauda anual cu zeci de mii de turisti care le trec pragul.
Dupa o luna de campanie, ne puteti spune trei idei generale cu care ar trebui sa ramana telespectatorul?
Romania este o tara fabuloasa, populata de multi oameni care au inteles potentialul ei turistic si apreciata de multi straini care au ales sa traiasca aici tocmai pentru frumusetea locurilor.
Va opriti la aceste orase sau doriti sa continuati campania?
Campania "Romania din interior" a depasit asteptarile noastre, s-a dovedit a fi un real succes. Echipa emisiunii "Din interior", cea care sta in spatele acestei campanii, a demonstrat ca avem atat de multe lucruri de aflat despre tara in care traim de la soarta ursului bru