* Magazinele "TIMEOUT" deschise până în vara lui 2013 vor crea peste 100 de locuri de muncă
Compania "TIMEOUT", sub numele căreia se vând hainele cu amprentă californiană ale grupului "Kenvelo", a revenit în această toamnă în peisajul modei din țara noastră, deschizând două magazine în ultimele două luni, ne-a declarat Philippe Besadoux, general manager "TIMEOUT România" si general manager al retelei "Kenvelo". Astfel, firma își propune crearea a peste 100 de locuri de muncă până în vara anului viitor. Cele două magazine ale companiei deschise până în prezent se află în galeria comercială a Carrefour Orhideea și în centrul comercial AFI Palace Cotroceni. Brandul revine pe piaţa locală după ce a mai fost prezent în țara noastră și și-a retras activitatea în urmă cu trei ani.
Grupul "Kenvelo" mai include în portofoliu său brandul omonim, firma "Lee Cooper" şi "Tom Tailor".
Motivele ieșirii brandului de pe piața locală de retail cu îmbrăcăminte ne-au fost explicate de Besadoux: "Magazinele TIMEOUT nu au înregistrat pierderi cât timp au fost deschise în România iar rezultatele au fost foarte bune. Există două motive pentru care TIMEOUT a decis să părăsească piața din România: compania a eșuat în găsirea unor locații potrivite pentru deschiderea magazinelor, în acel moment, (reprezentanții trimiși în România nu aveau experineță pe piața din țară) iar cel de-al doilea motiv este legat de devalorizarea importantă a leului de la acel moment. Așadar, ținând cont de aceste două motive, compania a decis să nu continue operațiunile în România, neexistând motive pentru a întreține cheltuielile birourilor de aici care administrau doar câteva magazine".
* De ce acum?
"Chiar și astăzi, după trei ani de la ieșirea brandului din România, clienții ne trimit e-mailuri în care ne întreabă de unde pot cumpăra hainele. Acesta este motivul pentru care am regân