Ioana Iordache, directorul general al Leo Burnett Romania, al doilea grup de comunicare de pe piata locala, spune ca este unul dintre primii romani care au cumparat de pe internet.
“Sunt printre pionerii cumparatului pe net. De cand a aparut internetul au fost lucruri pe care mi le doream, iar retailerii respectivi nu aveau in lista lor de livrari Romania si i-am convins sa imi trimita ce imi doream. De exemplu, pana sa se deschida Startbucks in Romania, eu imi cumparam din SUA. Sunt unul dintre primii utilizatori ai Net-a-Porter. Cand s-a deschis, toata lumea a spus ca este o prostie. Toata lumea a zis ca niciodata o femeie nu isi va cumpara branduri fara sa le atinga. Ce teapa si-au luat. Site-ul are un foarte mare succes”, explica Iordache.
Atunci cand i s-a intamplat sa isi greseasca marimile, a returnat produsele in aceeasi zi “fara niciun comentariu si cost”. Citeste si:Ioana Iordache, Leo Burnett: Anul acesta stagnam sau crestem pana in 10%Ioana Iordache, Leo Burnett: Eu nu imi iau device-uri ca sa imi iau, ci ca sa imi usurez viataIordache, Leo Burnett: Bugetele nu cresc. Cel mai greu an a fost 2011 pentru ca am inteles ca doar asa va fi
„Sunt foarte curioasa, caut lucruri si gasesc metode sa le capat daca am nevoie de ele”, mai spune managerul Leo Burnett Romania.
Citeste continuarea textului in articolul: Pranz cu sefa Leo Burnett: despre martisoare, publicitate, Oana Pellea si Dumnezeu
Fotografia a fost realizata de Mircea Dragos (fotografii-profesionale.ro).