Modelele destinate tarilor emergente, cunoscute deja in toata lumea sub denumirea generica de automobile low cost, incep sa capete o importanta tot mai mare in peisajul industriei auto la nivel mondial. In conditiile in care pietele traditionale stagneaza sau chiar scad, constructorii isi indreapta acum atentia spre zonele care le pot oferi cresteri.
Unii n-au stat prea mult pe ganduri si s-au miscat rapid, oferind modele destinate pietelor emergente. Succesul nu s-a lasat asteptat, ba chiar a atras atentia si altora, care pana acum nu au dat prea mare importanta pietelor aflate in dezvoltare. Este si cazul Grupului Volkswagen, care pare sa nu mai fie dispus sa lase zona pietelor emergente la dispozitia concurentei.
Astfel, peste cel mult doi ani, gigantul german ne va prezenta primul sau automobil low cost, al carui pret se va situa undeva intre 5.000 si 7.000 de euro. Conform publicatiei Handelsblatt, boss-ul de la VW, Martin Winterkorn (foto), are in calcul de cateva luni ideea lansarii unui automobil de gama entry, dupa modelul de succes Dacia de la Renault.
Mai mult pe 24auto.ro
Modelele destinate tarilor emergente, cunoscute deja in toata lumea sub denumirea generica de automobile low cost, incep sa capete o importanta tot mai mare in peisajul industriei auto la nivel mondial. In conditiile in care pietele traditionale stagneaza sau chiar scad, constructorii isi indreapta acum atentia spre zonele care le pot oferi cresteri.
Unii n-au stat prea mult pe ganduri si s-au miscat rapid, oferind modele destinate pietelor emergente. Succesul nu s-a lasat asteptat, ba chiar a atras atentia si altora, care pana acum nu au dat prea mare importanta pietelor aflate in dezvoltare. Este si cazul Grupului Volkswagen, care pare sa nu mai fie dispus sa lase zona pietelor emergente la dispozitia concurentei.
Astfel, peste cel mult doi ani, gigan