In prima campanie a Facebook, “Lucrurile care ne conecteaza”, ne sunt prezentate o multitudine de evenimente din “viata reala”, inclusiv rotirea cu un scaun, traversarea unui pod sau urcatul unui pom. Toate scenele incearca sa portretizeze lucruri care ne conecteaza si unesc.
Reclama se foloseste de text ingrosat pentru a face paralele intre viata reala si Facebook.
Cuvintele sunt, in ordine, scaune, sonerii, avioane, poduri, ringuri de dans, basket, o mare natiune si Univers. Vocea unei femei portretizeaza Facebook ca un brand care conecteaza, scotand in evidenta recenta atingere a 1 mld. de utilizatori.
Rezultatul? O reclama haotica, aglomerata, scrie Examiner.com.
Chiar si cei de la Mashable nu prea inteleg ce sa aleaga din aceasta reclama, mentionand in caracterizarea lor ca mare parte din reclama se consuma “incurcandu-ne cu analogii banale”.
Citeste si:Ce modificari esentiale au avut loc la Facebook in 2012? (TIMELINE)Facebook plateste 10 mil. dolari pentru incalcarea drepturilor unor membri ai reteleiPentru a avea succes pe Wall Street, Facebook trebuie sa-i convinga pe publicitarii de pe Madison Avenue
Ce este ipocrit, scrie sursa mentionata, este ca insusi Facebook te blocheaza din a participa la activitatile pe care le prezinta in reclama. Oamenii ar trebui sa mearga sa danseze, sa joace basket sau sa exploreze paduri.
Dar nu o fac. De ce? Pentru ca folosesc Facebook.
De fapt un studiu din 2012 aparut in Atlantic Magazine arata ca Facebook ar putea, de fapt, sa ne faca mai singuratici. Facebook, intr-adevar, conecteaza, dar o face intr-un mediu electronic si steril, comparat cu ceea ce prezinta compania in prima lor campanie publicitara.
“Precum actorii din reclama, si vietile noastre obisnuiau sa fie umplute de vigoare si culoare. Acum suntem inconjurati doar de albastrul Facebook-ului”, in