O campanie publicitară a unui producător român de medicamente stârneşte critici dure în rândul internauţilor , care îi acuză pe aceştia de instigare la ură şi discriminare. Campania are şi un site dedicat, intitulat uraste.ro.
Aici sunt postate trei spoturi la suplimente pentru boli neurodegenerative şi neuropsihice, cum ar fi Alzheimer, Parkinson, scleroză sau senilitate, al căror mesaj îndeamnă la ură faţă de efectele pe care aceste afecţiuni le au asupra indivizilor.
“Urăşte-ţi tatăl care nu mai ştie că-ţi plac cireşele. Urăşte-ţi tatăl ce nu mai ştie care este echipa ta de fotbal preferată. Urăşte-ţi tatăl care nu mai are poveşti noi de spus. Urăşte-l, pentru că acesta nu este tatăl tău. Este doar boala care încet, încet ia chipul lui. Boala care poate fi învinsă prin grija şi iubirea ta. Grăbeşte-te, fiecare zi e importantă! Adu-ţi tatăl adevărat înapoi”. Acesta este mesajul prin care este promovat suplimentul la tratamentul pentru Alzheimer.
“Urăşte-ţi băieţelul care a devenit de nestăpânit. Urăşte-ţi băieţelul care niciodată nu vrea să stea locului şi nici nu te ascultă. Urăşte-ţi băieţelul care se enervează din nimic şi se poartă urât cu ceilalţi. Urăşte partea din el care îl face aşa. Nu e vina lui. E doar boala care îi afectează comportamentul. Sub masca asta e un copil care vrea să îţi arate toată iubirea, dar pur şi simplu nu poate. Poţi să îl ajuţi, prin multă grijă, răbdare şi înţelegere. Grăbeşte-te, fiecare zi e importantă! Ajută-ţi băieţelul să devină fiul pe care ţi l-ai dorit dintotdeauna”. Aşa sună mesajul reclamei la un supliment indicat persoanelor cu autism.
“Urăşte-te că nu mai eşti în stare să termini proiectele şi că stai tot timpul peste program. Urăşte-te că o să ratezi în ritmul ăsta promovarea. Urăşte-te că acum eşti chiar tu unul dintre colegii la care te uitai cu superioritate acum două s