Până pe 20 octombrie, se depun la Primărie listele cu veniturile familiilor din bloc, pentru stabilirea cofinanţării.
Pentru stabilirea ratei de cofinanţare, pentru fiecare bloc asociaţia de proprietari va trebui să completeze un tabel cu mai multe date care se depune la Primăria Braşov, până la data de 20 octombrie 2012:
Tabelul se completează după cum urmează:
1. NR. CURENT
2. NR. APARTAMENT
3. NUME ŞI PRENUME PROPRIETAR. Se completează numele din Contractul de vânzare/cumpărare sau extrasul CF
4. SUPRAFAŢA UTILĂ ÎN PROPRIETATE INDIVIDUALĂ - se completează suprafaţa din Contractul de vânzare/cumpărare sau extrasul CF
5. COTA PARTE INDIVIZĂ DIN PROPRIETATEA COMUNĂ - se completează procentul înscris în Contractul de vânzare/cumpărare sau extrasul CF.
Este importantă completarea corectă pentru că stabilirea şi repartizarea sumei din rata de cofinanţare a cheltuielilor eligibile ce revine asociaţiei de proprietari, care priveşte proprietatea comună ce revine fiecărui proprietar din cadrul condominiului, se fac proporţional cu cota-parte indiviză a acestuia din proprietatea comună.
6. DESTINAŢIA (locuinţă/spaţiu comercial/altele). ATENŢIE la completarea acestei rubrici pentru că: pentru spaţiile cu altă destinaţie decât cea de locuinţă transformate în sedii de firmă, spaţii comerciale etc – proprietarul suportă integral costul intervenţiilor aferente acelor spaţii corespunzător cotei indivize corespunzătoare apartamentului.
7. VENITUL MEDIU NET PE MEMBRU DE FAMILIE PENTRU ANUL 2011:
- Copii ale documentelor de stare civilă pentru fiecare membru al familiei (BI, CI, certificat de naştere pentru copii sub 14 ani)
- Documente care certifică venitul net pentru anul 2011, pentru fiecare membru al familiei (Fişa Fiscală pentru anul 2011, cupoane de pensie sau adeverinţă de la Ca