„El Libro que No Puede Esperar“ („Cartea care nu poate aștepta“) a fost lansată de editura Eterna Cadencia din Argentina în colaborare cu Draft FCB Bu-enos Aires. Este tipărită cu o cerneală specială, care dispare la două luni după ce cartea este deschisă.
Cartea este o antologie de texte ale unor debutanți și se vinde îmbrăcată într-un înveliș special. La contactul cu aerul și lumina, cerneala începe să dispară treptat.
Există o explicație pentru acest demers unic, după cum apare în videoclipul de prezentare a cărții: „Cărțile sunt obiecte foarte răbdă-toare. Le cumpărăm, apoi așteaptă să le citim. Zile. Luni. Chiar și ani. Asta este în regulă pentru cărți, dar nu și pentru autorii debutanți. Dacă oamenii nu citesc prima lor carte, nu vor ajunge să o scrie şi pe a doua”.
Există, însă, un dezavantaj. Cartea nu ar putea fi recitită pe parcursul anilor deoarece după două luni de la deschidere ar rămâne un calup de foi albe. În ciuda acestui fapt, antologia a avut mare succes, iar editura plănuiește să folosească acest nou concept în continuare.
Campania „El Libro que No Puede Esperar” a câștigat trei medalii de aur și una de bronz la festivalul de publicitate de la Cannes, în anul 2012.
„El Libro que No Puede Esperar“ („Cartea care nu poate aștepta“) a fost lansată de editura Eterna Cadencia din Argentina în colaborare cu Draft FCB Bu-enos Aires. Este tipărită cu o cerneală specială, care dispare la două luni după ce cartea este deschisă.
Cartea este o antologie de texte ale unor debutanți și se vinde îmbrăcată într-un înveliș special. La contactul cu aerul și lumina, cerneala începe să dispară treptat.
Există o explicație pentru acest demers unic, după cum apare în videoclipul de prezentare a cărții: „Cărțile sunt obiecte foarte răbdă-toare. Le cumpărăm, apoi așteaptă să le citim. Zile. Luni. Chiar și ani. Asta este în r