Inditex, proprietarul magazinelor Zara, vrea să termine anul viitor cu peste 100 de magazine pe piaţa locală, faţă de 84 în prezent, potrivit unor surse din piaţă.
Grupul spaniol, liderul pieţei locale de modă cu afaceri de 122 de milioane de euro anul trecut, va mai deschide până la finalul acestui an patru magazine în mallul pe care Carrefour îl dezvoltă împreună cu NEPI laPloieşti, urmând a ajunge astfel la 88 de unităţi la nivel naţional.
Pentru anul viitor compania se uită atât la mallurile care urmează să se deschidă, cât şi la spaţii stradale, schimbând astfel strategia de până acum. Spaniolii au mizat încă de la intrarea pe piaţă pe deschiderile în centre comerciale. Astfel, dintr-un total de 84 de magazine doar trei sunt amplasate în spaţii stradale.
Totuşi, Mihai Cioltea, artizanul expansiunii grupului spaniol Inditex în România, omul care a reuşit în circa patru ani să semneze contracte pentru aproape 90 de magazine, spune că începând de anul viitor compania îşi va concentra atenţia şi pe spaţii stradale.
Astfel, compania va aplica şi în România un model deja consacrat în alte ţări unde comerţul stradal este mai popular decât cel la mall.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Inditex, proprietarul magazinelor Zara, vrea să termine anul viitor cu peste 100 de magazine pe piaţa locală, faţă de 84 în prezent, potrivit unor surse din piaţă.
Grupul spaniol, liderul pieţei locale de modă cu afaceri de 122 de milioane de euro anul trecut, va mai deschide până la finalul acestui an patru magazine în mallul pe care Carrefour îl dezvoltă împreună cu NEPI laPloieşti, urmând a ajunge astfel la 88 de unităţi la nivel naţional.
Pentru anul viitor compania se uită atât la mallurile care urmează să se deschidă, cât şi la spaţii stradale, schimbând astfel strategia de până acum. Spaniolii au mizat încă de la intrarea p