Loganul se mulează perfect nevoilor unei familii cu mulții copii. Sandero poate primi și el trei pasageri pe locurile din spate. Dacă unul dintre aceștia este din pluș.
Primele clipuri de promovare pregătite de Dacia pentru noile modele Logan și Sandero își propun să evidențieze principalele atuuri ale mașinilor expuse la actuala ediție a Salonului auto de la Paris: spațiul (cunoscut), dotările (actualizate) și prețurile (accesibile).
Filmulețele încearcă totodată să marcheze limpede grupul-țintă de clienți vizat de fiecare dintre mașini: Loganul - dedicat celor cu o familie numeroasă, Sandero - oferit cuplurilor cu cel mult doi copii.
Dacia ține să atragă atenția, totuși, că bancheta modelului Sandero nu-i nici pe departe atât de îngustă încât să nu poată primi, în deplin confort - se înțelege, și una dintre jucăriile de pluș preferate ale celor mici.
Ca un bonus nesperat, ursulețul nu riscă să fie luat sub roți dacă se întâmplă să fie uitat pe caldarâm, grație senzorilor de parcare cu care poate fi utilat noul hatchback Dacia.
N-ar trebui să ne mire, așadar, că toți protagoniștii (însuflețiți) care apar în spoturi râd cu gurile până la urechi.