Autovehiculele care au peste 1,5 tone pe osie vor putea face aprovizionarea doar pe timpul noptii. Mai mult, in cazul autobetonierelor care circula in oras, se va cere micsorarea capacitatii pana la 5 metri cubi. In caz contrar, va trebui sa fie achitata o taxa suplimentara. Si activitatea vamala se va desfasura cat mai departe de oras, ea fiind mutata din zona garii internationale, la capat CUG in parcarea Tehnopolis. Acestea sunt principalele masuri care au fost discutate la primarie de reprezentantii institutiilor cu rol de decizie in ceea ce priveste reglementarea traficului greu in oras.
Toate prevederile care au fost discutate la primarie vor fi cuprinse intr-un nou regulament, care va trebui sa treaca de votul consilierilor locali. Sefii municipalitatii vor ca prin aceste masuri sa fluidizeze traficul in oras, dar si sa incurajeze folosirea soselei de centura.
Despre aceste reglementari, soferii de tir au pareri impartite: unii spun ca masurile sunt bune, altii ca habar nu aveau ca Iasul are sosea de centura. Sunt si unii insa care spun ca deciziile nu ii avantajeaza. Cel mai probabil noul regulament va intra in vigoare incepand de anul viitor.
Autovehiculele care au peste 1,5 tone pe osie vor putea face aprovizionarea doar pe timpul noptii. Mai mult, in cazul autobetonierelor care circula in oras, se va cere micsorarea capacitatii pana la 5 metri cubi. In caz contrar, va trebui sa fie achitata o taxa suplimentara. Si activitatea vamala se va desfasura cat mai departe de oras, ea fiind mutata din zona garii internationale, la capat CUG in parcarea Tehnopolis. Acestea sunt principalele masuri care au fost discutate la primarie de reprezentantii institutiilor cu rol de decizie in ceea ce priveste reglementarea traficului greu in oras.
Toate prevederile care au fost discutate la primarie vor fi cuprinse intr-un nou regulam