Şantiere de autostrăzi finanţate din bani europeni precum Orăştie-Sibiu sau Nădlac-Arad (lot 2), care înaintau în primele două luni de vară cu 6 până la 10 procente pe lună, şi-au redus ritmul de construcţie până la 1-2% în intervalul 1 august-1 septembrie.
Astfel, cele patru loturi de pe autostrada Orăştie-Sibiu, care în luna iulie avansau cu circa 9-10% fiecare, au înaintat cu cel mult 2% în luna august. Şi în cazul autostrăzii Deva-Orăştie avansul s-a domolit: dacă în iulie înainta cu 11,7%, în perioada 1 august-1 septembrie acesta a adăugat 7,8%.
Pe lista şantierelor care înaintează foarte încet rămâne în continuare şi Suplacu de Barcău-Borş, ultimul tronson din Autostrada Transilvania pe care americanii de la Bechtel îl mai construiesc. Şoseaua a înaintat cu 0,13% în ultima lună de vară şi cu mai puţin de 1% în tot anul 2012.
La polul opus, primul lot al autostrăzii Timişoara-Lugoj, cu o lungime de 9,5 kilometri, este finalizat şi ar urma să fie inaugurat săptămâna aceasta, sau cel puţin asta susţine unul dintre constructorii acestui tronson, firma Spedition UMB.
Şantiere de autostrăzi finanţate din bani europeni precum Orăştie-Sibiu sau Nădlac-Arad (lot 2), care înaintau în primele două luni de vară cu 6 până la 10 procente pe lună, şi-au redus ritmul de construcţie până la 1-2% în intervalul 1 august-1 septembrie.
Astfel, cele patru loturi de pe autostrada Orăştie-Sibiu, care în luna iulie avansau cu circa 9-10% fiecare, au înaintat cu cel mult 2% în luna august. Şi în cazul autostrăzii Deva-Orăştie avansul s-a domolit: dacă în iulie înainta cu 11,7%, în perioada 1 august-1 septembrie acesta a adăugat 7,8%.
Pe lista şantierelor care înaintează foarte încet rămâne în continuare şi Suplacu de Barcău-Borş, ultimul tronson din Autostrada Transilvania pe care americanii de la Bechtel îl mai construiesc. Şoseaua a înaintat cu