Retailerul de materiale de construcţii şi grădinărit Hornbach s-a menţinut pe una dintre poziţiile de top de pe piaţa de profil în primele şase luni ale anului financiar 2012/2013 (început la 1 martie 2012), un impact pozitiv având vânzările realizate în ţări precum Germania sau România.
Astfel, în prima jumătate a anului financiar 2012/2013 (1 martie - 1 august 2012), Hornbach Holding AG a raportat o creştere de 1% a vânzărilor consolidate, la 1,79 miliarde de euro. În acelaşi timp, veniturile operaţionale (EBIT) ale Hornbach Group în prima jumătate a anului fiscal au scăzut uşor, cu 2,9%, la 153,2 milioane de euro. Cu toate acestea, compania estimează că şi în acest an financiar acestea se vor menţine la nivelul întregistrat în perioada precedentă (1 martie 2011 - 29 februarie 2012).
Albrecht Hornbach, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Hornbach Holding AG, a declarat: "Comparativ cu rezultatele financiare obţinute în anul fiscal anterior, veniturile realizate în prima parte a anului curent sunt bune. Scăderea uşoară înregistrată la nivelul veniturilor noastre a fost cauzată, în principal, de atitudinea consumatorilor din zone importante din Europa de Vest şi de Est, aceştia devenind mai atenţi cu cheltuielile lor, dar şi de condiţiile extreme de vreme din această vară".
Vânzările realizate în cele 137 de magazine operate de cel mai mare subgrup din cadrul Hornbach Holding AG, Hornbach Baumarkt AG, în Europa, au crescut cu 0,9% în primele şase luni din anul financiar curent, ajungând la 1,68 miliarde de euro.
"Suntem încântaţi îndeosebi de perfomanţa puternică a magazinelor noastre din Germania, care rămâne, de departe, cea mai mare piaţă a noastră. Aici ne-am depăşit competitorii şi am câştigat, din nou, cotă de piaţă, realizând vânzări în creştere cu 1,5%, la 971,3 milioane de euro, în primele şase luni. Drept urmare, ne aşt