Intr-o perioada in care publicitatea este unul dintre domeniile cele mai dinamice la nivel mondial, IAB Romania alege sa priveasca spre viitor, nu in trecut. Astfel, IAB Forum Romania 2012 va pune accentul pe viitorul publicitatii: mobile advertising, virale, tendinte pentru urmatorii ani.
Aflat la a doua editie, evenimentul se va desfasura pe 16 octombrie la Hotel Intercontinental, Bucuresti, Sala Ronda si va beneficia de prezenta pe scena a unor companii de renume in industria de publicitate mondiala.
Robert Pefanis, International Head of Sales, Thinkdigital, va discuta despre impactul publicitatii rich media, cu focus pe noile formate de bannere si eficienta lor. Geoffrey Hantson, Executive Creative Director, Duval Guillaume, Belgia, va vorbi despre raspandirea viralelor si impactul asupra brandurilor, iar reprezentantii Google si Gemius vor prezenta viitorul publicitatii pe mobil si trendurile in ceea ce priveste masurarea (online, video si pe mobil). Panelul va fi inchis de Rupert Slade, Head of International CEE, PHD Worldwide, care va tine un discurs inspirational despre viitorul media.
Robert Pefanis are peste 20 de ani de experienta in Marketing, Publicitate si Vanzare Media. A lucrat cu un numar mare de companii, printer care Adel/Saatchi & Saatchi, Spot/ JWThompson si, pana in noiembrie 2010, a ocupat postul de Director de Digital Media Advertising Sales la cel mai mare grup media din Grecia, Lambrakis Press (in.gr, tanea.gr, tovima.gr). A lucrat de asemenea ca director de dezvoltare in Digital Media Development la Prime Media, grup care opreaza site-ul de stiri newsbeast.gr pana in Ianuarie 2012.
In prezent ocupa postul de Head of Sales la Thinkdigital, avand ca principal obiectiv sa ofere advertiserilor si marketerilor acoperirea si instrumentele necesare targetarii de audiente specifice din intreaga lume in cel mai efici