Wave Division, una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din Romania, cu o cifra de afaceri de aproximativ 4,8 milioane de euro anul trecut, a recrutat-o pe Bogdana Baltasiu, fost client service manager la Nielsen Romania, pentru a conduce o platforma digitala care promoveaza promotiile prin intermediul cupoanelor online.
Baltasiu va ocupa functia de manager de dezvoltare a businessului si va coordona si dezvolta noul serviciu de e-couponing. Proiectul este desfasurat in parteneriat cu compania Coupons.com, companie de solutii de e-marketing prin intermediul cupoanelor online.
Managerul are o experienta de peste 13 ani in cercetarea de piata, iar in ultimii opt ani a coordonat departamentul de cercetare a consumatorului la Nielsen Romania din functia de client service manager. Citeste si:Premiera locala: Wave Division incheie un parteneriat cu Coupons.com pentru lansarea unei platforme digitale de e-couponingBaltasiu, Wave Division: Lupta "haiduceasca" pentru reduceri este din ce in ce mai acerbaTop On The Move: continua schimbarile de toamna cu manageri
Bogdana Baltasiu este absolventa a Facultatii de Stiintele Educatiei din cadrul Universitatii Bucuresti si are un masterat in Comunicare si Opinie Publica.
Wave Division este una dintre cele mai mari agentii de BTL full service din Romania, cu o activitate de peste 13 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase. Compania a avut in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 4,8 milioane de euro si un numar mediu de circa 240 de angajati. De asemenea, Wave Division a inregistrat anul trecut un profit net in jurul a 680.000 de euro.
Agentia ofera servicii integrate de in-store, events management, shopper marketing si, in curand, digital couponing pentru companii de P&G, Danone, Heineken, Heidi, Hochland, Interstar, Intersnack, Kosarom, Lidl, L'Oreal, McDonald's, Macromex, Mega