După ce reprezentanţii Facebook au anunţat că testează un buton de “WANT” ("Vreau") pentru reţeaua de socializare, internauţii au făcut tot posibilul pentru a afla cum arată acesta.
Potrivit Business Insider, buton nu va avea o funcţie precum aprecierile realizate cu butonul de "LIKE", ci va fi mai degrabă o aplicaţie asociată doar cu anumite produsele anumitor brand-uri.
Site-ul Mashable vehiculează că “WANT” va fi o încercare de a încolţi platforma Pinterest, unde utilizatorii îşi structurează preferinţele pe colecţii. Astfel, produsele care au primit “WANT” vor avea ataşat un link către o pagină de Internet de unde pot fi achiziţionate.
După ce reprezentanţii Facebook au anunţat că testează un buton de “WANT” ("Vreau") pentru reţeaua de socializare, internauţii au făcut tot posibilul pentru a afla cum arată acesta.
Potrivit Business Insider, buton nu va avea o funcţie precum aprecierile realizate cu butonul de "LIKE", ci va fi mai degrabă o aplicaţie asociată doar cu anumite produsele anumitor brand-uri.
Site-ul Mashable vehiculează că “WANT” va fi o încercare de a încolţi platforma Pinterest, unde utilizatorii îşi structurează preferinţele pe colecţii. Astfel, produsele care au primit “WANT” vor avea ataşat un link către o pagină de Internet de unde pot fi achiziţionate.