"Pentru a fi siguri că întrebările care se pun în fiecare seară în casele americane nu sunt ocolite de către candidaţi", Pizza Hut a lansat această provocare pentru orice persoană care va pune întrebarea în cadrul dezbaterii din 16 octombrie, singura în care candidaţii vor primi întrebări din partea publicului.
"Candidaţii pot astfel să arate că sunt interesaţi de orice", afirmă într-un comunicat de presă Kurt Kane, responsabil de marketing la Pizza Hut.
Iniţiativa, prin care se va oferi o pizza gratis pe săptămână timp de 30 de ani sau un cec impozabil în valoare de 15.600 de dolari, se înscrie într-o vastă campanie de publicitate pentru noile produse.
Dincolo de lovitura de imagine, presa americană semnalează că întrebările publicului sunt organizate în avans, lăsând puţin loc improvizaţiei.
"Pentru a fi siguri că întrebările care se pun în fiecare seară în casele americane nu sunt ocolite de către candidaţi", Pizza Hut a lansat această provocare pentru orice persoană care va pune întrebarea în cadrul dezbaterii din 16 octombrie, singura în care candidaţii vor primi întrebări din partea publicului.
"Candidaţii pot astfel să arate că sunt interesaţi de orice", afirmă într-un comunicat de presă Kurt Kane, responsabil de marketing la Pizza Hut.
Iniţiativa, prin care se va oferi o pizza gratis pe săptămână timp de 30 de ani sau un cec impozabil în valoare de 15.600 de dolari, se înscrie într-o vastă campanie de publicitate pentru noile produse.
Dincolo de lovitura de imagine, presa americană semnalează că întrebările publicului sunt organizate în avans, lăsând puţin loc improvizaţiei.