Există zile ale mamelor, ale taţilor, ale vârstnicilor, ale sănătăţii, ale inimii, ale sănătăţii mintale ş.a.m.d.; există zile de luptă anti-TB, anti-SIDA, antifumat ş.a.m.d.; cu astfel de prilejuri, se organizează evenimente memorabile, specialiştii se întrec în a etala adevăruri şi sfaturi utile, dar, tot aşa cum cultura nu se clădeşte, ci doar se susţine în orele fascinantelor „nopţi ale muzeelor“, aşa cum cercetarea nu se naşte, ci doar se arată vederii fanilor în nopţile cercetătorilor, nici educaţia pentru sănătate nu se poate realiza doar în zilele dedicate unei mari probleme sau alteia. Hotărâtoare sunt, în astfel de acţiuni, trebuie să recunoaştem, măsura şi modalităţile de implicare ale mass-mediei. O dovedeşte chiar în aceste zile televiziunea, când Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase apar alături de profesorul Gheorghe Burnei şi colegii dânsului în clipul „Împreună, pentru cei mici!“ din campania strângerii de fonduri pentru înzestrarea cu echipamente adecvate a secţiei „Alexandru Pesamosca“ de la Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii „Maria Sklodovska Curie“ din Capitală. Guraliva şi veşnic arţăgoasa Antena 3 are, în acest demers, o contribuţie remarcabilă. Invitaţi în studio, la lansarea campaniei, n-au fost doar cei trei sportivi de talie mondială, ci şi realizatoarea de emisiuni radio şi tv Liana Stanciu, puternic ataşată de respectivul spital. O fundaţie, „Mereu aproape“, a venit cu fonduri pentru susţinerea campaniei. Ceea ce Publicitate nu e deloc neglijabil. S-au comandat tricouri colorate în verde închis şi – cu alb – însemnele campaniei, plus – foarte citeţ pe tricou – numărul de SMS prin care se pot face donaţii. Aproape fiecare realizator care apare pe ecran poartă un asemenea tricou cu inscripţii, ale căror rosturi le şi explică, în felul propriu. Împreună cu îndemnul adresat telespectatorilor de a contribui pe cât pos